petek, 21. september 2018

Zadnji dan prakse v Franciji


Iztekali so se dnevi in na vrsto je prišel zadni dan prakse v Franciji. Vse učenke smo ga zaključile na petek 21.9. Ker je to dan pred vikendom, sem morala pripraviti kar veliko slaščic.
Najprej sem naredila limonine pite. Za kremo sem rabila 0,5l limoninega soka. V drugi posodi sem vmešala rumenjake s sladkorjem, škrobom in mlekom. Limonin sok sem grela do vrenja, ga vlila v maso z rumenjaki, dobro premešala ter prelila v lonec. Kremo sem kuhala toliko časa, da se le-ta zgosti. K vroči kremi sem dodala maslo, počakala da se ohladi, ter z njo napolnila košarice iz krhkega testa. Okrasila sem jih z beljakovo maso, ki sem jo ožgala z gorilnikom.

Naredila sem tudi pite, ki sem jih napolnila s čokoladnim moussom, za okrasitev pa sem pripravila karamelino kremo s slanim maslom. Stehtala sem vse surovovine ter pričela s kuhanjem karamele. Ko je bila karamela skuhana, sem jo odstavimo z ognja, ji dodala maslo s 3%

soli ter počakala, da se ta ohladi na sobno temperaturo. Del hladne kreme sem stepla s smetano in okrasila pite.


Glazirala sem kosovne tortice z okusom mandarine in pasijonke ter jih okrasila. Naredila sem nekaj zelo majhnih čokoladnih kosovnih tortic, za katere sem uporabila podlago narejeno iz makron mase.

Na koncu pa sem pripravila še torto po naročilu. Ta čokoladna torta je bila sestavljena iz: čokoladnega biskvita, crispi čokoladnega namaza in čokoladnega moussa. Torto sem dala v zmrzovalnik, okrasila pa jo je mentorica.
Ker sem preživela, kar veliko časa z mojimi delodajalci, mi je bilo ob odhodu težko. Za spomin pa sem naredila še sliko z mojo metorico.


Ni komentarjev:

Objavite komentar