petek, 21. september 2018

Ogled izdelave macronov

V četrtek sem prakso opravljala dopoldne, popoldne pa smo odšli na tečaj izdelave macronov.

Zjutraj sem pomagala v pekarni natehtati testo za francoske štruce. Nadaljevala sem v slaščičarni, kjer sem preložila že pečeno pecivo na pladnje za prodajo.

Morala sem tudi dokončati nekaj izdelkov za naslednji dan, ki jih do peke shranjuje v hladilniku. Najprej sem naredila žepke iz listnatega testa, kateri so vsebovali jabolčni in vaniljin nadev.

Delo sem nadaljevale z brizganjem vaniljine kreme na že pečene pitne podlage iz krhkega testa, ki jih je sodelavec pripravil že pred mojim prihodom. Na košarice sem položila zmrznjenim sadje, nato pa sem sadje še želirala. Pripravila sem nekaj francoskih rogljičkov in čokoladnih rolic iz listnatega testa. Ker pa je Franciji normalno, da so slaščičarne združene s pekarnami, sem izdelovala tudi pico in njihovo specialiteto "kiš". Za zaključek pa sem naredila se "la briosh-e". Testo je bilo že pripravljeno, jaz pa sem jih oblikovala v različne oblike. V nekatere biroshe sem dodala čokolado, drugim sladkor z aromo po malini, nekateri pa so bili brez vseh dodatkov. Na koncu pa smo še pospravili delavnico in odšli domov. Doma me je Karin pričakala s kosilom.


V popoldanskih urah smo se vse 4 dijakinje odpravile na tečaj izdelave macronov. Izdelovale smo mandarinino-pomarančne macrone. Najprej je šef slaščičarne Guyot Christian pokazal način priprave, nato pa smo jih same tudi izdelovale. Poskusile smo izdelati tudi okraske iz čokolade, ki pa nam niso šli najbolje od rok. In tako je minil še en dan.


Ni komentarjev:

Objavite komentar